Ons jaaroverzicht van 2021

K3 Bergen Op Zoom (Mario Egthuijsen)

Beeld © Spotlight.fm

In onze uitzending van 31 december keken we uitgebreid terug naar onze uitzendingen van afgelopen jaar. Naar welke theaters gingen we? Wie hadden we te gast in ons programma en welke live-optredens kon je beleven?

8 jan. Julia Berendse vertelde over Stars From The House. Ricardo Ras belde we over ’t winnen van de talentenjacht Casting Kantine en
live in de studio: Ellece (Emily van Elliswijk).

22 jan. Dominique de Bont over haar rol als Evi in Zodiac.

29 jan. Berber Dietvorst is live in de studio met haar tweede single.

5 feb. Het meest heftige popnieuws. George Kooymans heeft ALS en de Golden Earring stopt na 60 jaar!
Jeroen Robben vertelt over de derde editie van Stars From The House. Dafne Holtland kiest voor ons deze maand elke week een Podiumplaat van Drs. P en vertelt ons ook waarom.

12 feb. Willemijn Maandag en Tessa Sunniva van Tol doen mee aan Op Zoek Naar Maria.

26 feb. Marco de Koning vertelt over de aankomende producties en Annemarie Paulusse heeft een nieuw lied

5 mrt. Marvin Road is te gast. Marle en Vini hebben we online te gast

12 mrt. Liesanne van Dongen is in de studio en vertelt over laatste Magic Of Jeans.
Liss Walravens (o.a. Herrie in de Keuken) zingt mee in Stars From The House.

19 mrt. Robin van Beek (nieuwe single Bovenal), nu is hij o.m. vocal coach bij One de musical.

26 mrt. Nienke Latten belt ons en wilt graag in onze uitzending met haar nieuwe single Winter is Over. In de zomer krijgt ze een hoofdrol in One de musical.

2 apr. Rene van Kooten bellen we over het Jesus Christ Superstar Concert.

9 apr. Roos Meuleman–den Ouden is live in de studio. Zij is van de band Route 16.
Alexandra Stojanovic (uit koor DAPA) zong mee in Op Zoek Naar Maria en Nurlaila Karim bellen we over Tina de Musical.

16 apr. Angelique Gulickx is live in de studio. Zij zit in de Neil Diamonds Memories Live Tribute Band.

23 apr. Merel (zangeres Blackbird) is te gast en Nandi van Beurden. Zij heeft de rol als Maria in Sound Of Music de musical.

4 mei Erwin Nyhoff  (The Voice) start de zomerprogrammering in openluchttheater Vrouwenhof dat vanaf deze zomer onder theater De Kring valt.

7 mei Keoma Aidhen speelt de rol van Jasmine in de Nederlandse Aladdin. We hebben haar via Teams in ons programma.

10 jun. Merijn Oerlemans schuift aan in de studio en vertelt over zijn rol in Willem Junior.

11 jun. Faela Mayflower van Deyzen finaliste van The Voice Kids is live in onze studio en zingt September.

18 jun. De drie Limburgse dames van Swing a dilla zijn live in de Spotlight studio en natuurlijk draaien we hun nieuwe single Happy en zingen ze nog een prachtige jingle in voor ons programma.

5 jul. De officiële landelijke premiere van Zodiac vindt plaats in de voormalige koepelgevangenis in de Breda.

12 jul. Een mooie avond met verschillende musicalsterren bij elkaar beleven we in de Dutch Musical Nightin Utrecht.

20 jul. Met Vasco zijn we bij Guido Wijers in openlucht theater Vrouwenhof.

6 aug. Esmée Dekker doet ook dit jaar weer mee met het Musical Summer Concert in Den Haag.

19 aug. Christanne de Bruijn speelt de hoofdrol in Amelie musical. Gaat in het najaar in premiere.

3 sep. Een mooi liveoptreden hebben we van Amanda Simons & Nigel Brown. Zij zingen hun versie van Blof’s Terug Naar De Kust.

4 sep. Musical Summer Concert vindt indoor plaats in theater De Kring met o.m. Nienke Latten, Elindo Avastia, en Jolijn Henneman. Wij interviewen de zangers en zangeressen op het podium na het concert.

17 sep. We hebben Rob Boas en Myrthe Langerak (van Stichting De Vierschaar) uitgenodigd om te praten over Les Miserables die in september 2022 in het Ravelijn gespeeld zal worden.

7 okt. We bezoeken het Dutch Eagles Concert Gold in De Maagd. Wederom een prachtig concert van de heren.

8 okt. Nikki Lambrechts en Bart van Broekhoven van The MusiCompany zijn in de studio om te vertellen over hun nieuwe stuk The Clue die plaats gaat vinden in het Zoomland Lyceum in Bergen Op Zoom.

13 okt. We hadden ze al eerder even gebeld maar eindelijk kunnen we op deze dag naar Spruijt en Opperman (De Kring), naar hun show Heimweeën.

28 nov. Julia Boschman wordt uitgeroepen als het nieuwe K3 meisje en volgt hiermee Klaasje Meijer op. Het duurt even voordat we een interview met haar hebben.

23 dec. Eindelijk, een interview met de dames van K3, nu in Oude Stadhuis in Bergen Op Zoom. Julia krijgt daar de Dikke Duim van burgemeester Frank Petter.

Zoekresultaten voor:

We gebruiken dit voor de volgende doeleinden: analyseren van de activiteit op de website, integreren van social media, personaliseren van content en marketing, informatie op een apparaat opslaan en/of openen, gepersonaliseerde advertenties, advertentiemeting, inzichten in het publiek en productontwikkeling. We kunnen ook je precieze geolocatie gegevens gebruiken, indien je daar toestemming voor geeft.